woensdag 12 november 2014

Blog 19 : TOP BOEK



Het boek "Post voor mevrouw Bromley" echt en geweldig boek. Wat ik best wel raar vind want de boeken over de grote oorlog spreken me normaal niet zo aan. Maar wanneer ik dit boek vast heb en begin te lezen zou ik het het liefst van al gewoon in 1 keer uit lezen. Het is een spannend boek met een mooi verhaal. Het verhaal houd me er bezig omdat ik sinds ik het boek lees me zelf probeer in te beelden is zijn situatie. Ik zou het verschrikkelijk vinden. Opgroeien zonder moeder, een vriend verliezen, nog een vriend verliezen, het meisje van je dromen die je niet ziet staan, je vader verliezen, in het leger moeten,... ik zou echt niet in John zijn schoenen willen staan.
Toch lees ik het graag en ben ik graag bezig met het boek. Woorden opzoeken, me voorstellen hoe ik het zou aanpakken,..
Het boek krijgt van mij een dikke 10 op 10!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten